Friday, February 11, 2011

ChocoMint Vs PeTerpAn D' AMpanG LooKOut PoiNT,,

Ne aku ambik kesempatan ni sebab nak cerita kat korang pasal Ampang Lookout Point,,semalam aku dengan membe2 aku ( naqib,zuro ngan fahmi) telah pergi ke sane secara tak sengaja,,mula2 tu ingat kan nak cari tempat2 makan yang murah je,,biase la,orang bujang,,haha(dapat elaun pun tak cukup,,beli ape tak tau),,mula2 tu best sangat la sembang pasal jalan2 ni,,pastu ade la yang bukak mulut ajak g kat ampang lookout point 2,,aku layan je,,bajet main2,,aleh2 nak pegi betul2,,tapi takpe la,,orang kate ambik experience(mase mude2 ne la kan nak buat,,bile da tua tak larat dah kn,,huhu).
Tu pening naqib dengan zuro cari jalan,,last2 baru jumpe,,huhu

Mula2 tu aku ingat ade la diantara 3 org membe aku ne tau jalan ke sane,,rupe2 nye takde sorang pun yang tau,,jadi ape lagi,kitorang pun main sebat je la(try and error orang kate,,huhu),,teringat pulak macam gi broga hill dulu,,tak tahu jalan punye pasal,,sesat la jawabnye(kuat makan buah langsat org cakap),,tapi pergi ampang ni ok sikit,,tak la sesat teruk sangat,,sebabnye,kitorang ade tanye sorang brader yang jual burger kat ampang tu (thanks bro,,hoho),,
Aku dan si apek mate tengah tengok2 menu,,

Ne la ice blended Peterpan,,berselera btol diorang tu,,lol
Ok2,tadi aku cerita pasal pengalaman nak pergi ke sane,,ni pulak aku nak bagitau bile da sampai,,lega la rasenye,,akhirnye dapat keluar hirup udara segar lepas sejam duduk dalam kereta tu,,aku pun naek la tangga kt lookout point tu,,mula tu aku ingat lookout point ni sama macam tempat2 rekreasi kat taman2 tu,,boleh tengok permandangan KL dari sane,,rupa2 nyer tempat ni macam tempat makan yang boleh kate grand la jugak,,nampak la mahal tu,,tapi takpe la,,skali skale,kena test jugak,,lagipun jauh da perjalanan dari Kelana Jaya-Ampang,,kalau balik rugi la,,jadi kitorang pun minum la kat Gasoline lookout point tu,,best jugak layan ice blended Peterpan(choc+kiwi=yummy) dengan ice blended ChocoMint kt situ(nape tak syok nyer minum ice blended tu,,harga pun rm7.90,,haha),,lepas 45 minit lepak kat gasoline tu,,kitorang pun bergerak la pulang,,sebab tak makan malam lagi,,lapo2(nak makan kat situ mahal,,lol),,jadi nak tak nak,,kene la makan kat rumah,,hahaha(berlaku la pembaziran tenage kat situ,,haha,,



      Kesimpulannye,lain kali elakkan pembaziran,,tuhan marah,,huhu) =]