Wednesday, February 9, 2011

mUkA bAru,,,,,



AssaLaMualAikum,,

hArI ini Baru AKu sedAr baLik yang aku dAh ade Blog,,aku pown tak ingat mane la macam mane yang aku boleh ade blog ni,,tapi yang aku tau time form 4 dulu,,ade geng aku yang ajak aku buat blog,,kate nyer boleh buat duit(gune google adsense),,tapi haremm pown takde,,yang ade telur ayam aje,,hahaha
kalau dapat yang ni okay gak,,kaye la aku,,

Pastu,,sekarang ni,,kawan2 aku banyak pulak berblogging,,aku yang tak minat ne,,tengok2 aje la,,hahaha,,tiba2 tergerak la hati aku nk bukak blog ni,,alih2 aku tengok aku dah ade blog rupenyer,,and yang suprise nyer first entry aku tahun 2007 pulak 2,,dah la pasal hometown aku,,malu pulak rase,,ade blog tapi tak hidup langsung,agaknye kalau bersawang tu da berape abad dah(mcm kat penjuru2 siling dekat rumah Ara tu),,hahaha
lebih kurang camni kot.. lol

Kesimpulannyer lepas aku ade blog ni,,boleh la aku join member2 aku jadi blogger jugak(bajet kn aku ni,,,hahaha),,setakat ini dulu lah yang aku nak share ngan korang,,harap2 pasni ramai yang lawat blog aku ni,,yang tak beberape grand ni,,(humble kn,,haha,,member2 jangan la suke2 pulak,,aku cepuk kan).

Sekian,,huhu

2 comments:

Japar Bin Hanafiah said...

wah... kapang lah.... best2... apsal gmbar telor AYAM?? hahaha

AfiQ NurUdDin said...

haha,,kalo aku letak gambar ulat,,ko plak yang terkejut nnt,,mmg ulat bulu,,hahaha